VISSZA A KEZDŐLAPRA

Panasztétel lehetősége

Szóbeli panasz
Személyesen: Az MPK Zrt. 1042 Budapest, Árpád út 40. szám alatti székhelyén, minden munkanapon 8 órától 16 óráig.
Telefonon: A MPK Zrt. rögzített panaszvonalán, a +36 (1) 461-0345 telefononszámon, kedden 8 órától 20 óráig, hétfőn, szerdán, csütörtökön és pénteken 8 órától 16 óráig.

Írásbeli panasz
Személyesen vagy más által adott irat útján: Az MPK Zrt. 1042 Budapest, Árpád út 40. szám alatti székhelyén, minden munkanapon 8 órától 16 óráig.
Postai úton: MPK Magyar Pénzügyi Közvetítő Zrt. 1327 Újpest 3. Pf. 79.
Telefaxon: + 36 (1) 413-7895
Elektronikus levélben: panasz@mpk.hu e-mail címen - üzemzavar esetén telefonos elérhetőséget biztosítva - folyamatosan.

A panaszkezelési szabályzat megnyitása PDF formátumban