Egyre többször és egyre több helyen tudjuk jól és gyorsan használni a digitális aláírást. Ezt az ügyfélkapun keresztül elérhető módot azoknál a okumentumoknál tudjuk sikerrel alkalmazni, melyeket csak egy szereplőnek kell aláírnia. A módszer akkor működhet, ha az aláíró személynek van Ügyfélkapuja.
Digitális hitelesítés menete:
Miután megtörtént a szükséges dokumentum(ok) feltöltése és hitelesítése: elküldeni a megfelelő címzettnek..
...kész is! :)
Ha több dokumentum van, akkor új dokumentum feltöltése gombra kell kattintani, vagy az elejétől kell újra kezdeni a folyamatot egyesével és a végén egyben elküldeni.
Sikeres papír és nyomtatásmentes aláírást kívánok!
Küldje el szakmai önéletrajzát, és felveszem Önnel a kapcsolatot.
E-mail: pheinguaHee8ea3vrazsgyakwiphuaquuS1om7eattilauthe6Iebeez0aefmpkwiphuaquuS1om7ehuYuWaiGob2piutha